Warning: Attempt to read property "child" on null in /home/admin/htdocs/faxweb.al/wp-content/themes/FaxWeb/class/ContentTag.php on line 45
Warning: Attempt to read property "child" on null in /home/admin/htdocs/faxweb.al/wp-content/themes/FaxWeb/class/ContentTag.php on line 25
Warning: Attempt to read property "child" on null in /home/admin/htdocs/faxweb.al/wp-content/themes/FaxWeb/class/ContentTag.php on line 25
Warning: Attempt to read property "child" on null in /home/admin/htdocs/faxweb.al/wp-content/themes/FaxWeb/class/ContentTag.php on line 45
Warning: Attempt to read property "child" on null in /home/admin/htdocs/faxweb.al/wp-content/themes/FaxWeb/class/ContentTag.php on line 25
Alarm Phone, një grup që merr thirrje nga anijet e emigrantëve në fatkeqësi, tha se humbi kontaktin me varkën të mërkurën në mëngjes.
Në atë kohë, anija ishte në det, pa motor që punonte, në det të hapur rreth 320 km (200 milje) në veri të portit libian të Bengazit dhe më shumë se 400 km larg nga Malta ose ishulli jugor italian i Siçilisë.
OJQ-ja italiane Emergjenca tha të enjten anija e saj Life Support dhe Ocean Viking, një tjetër anije bamirësie, kishin kërkuar pa sukses varkën e zhdukur për 24 orë, por nuk gjetën asnjë shenjë të ndonjë mbytjeje.
Një zëdhënës i Emergjencës tha të premten se kërkimi ishte ende në vazhdim, duke shtuar se migrantët mund të ishin marrë nga një varkë tjetër ose mund të kishin arritur të rregullonin motorin e tyre dhe të vazhdonin lundrimin drejt Siçilisë.
Rojet bregdetare italiane raportuan të enjten për shpëtimin e 423 dhe 671 emigrantëve në dy operacione të veçanta në ujërat italiane të kërkim-shpëtimit dhe Alarm Phone tha se ata nuk kishin lidhje me varkën e zhdukur.
Roja bregdetare italiane nuk kishte asnjë koment të menjëhershëm.
Në një incident të veçantë, shoqata bamirëse gjermane SOS Humanity tha se 27 migrantë u kapën në det nga një cisternë nafte dhe u kthyen ilegalisht në Libi.
Sipas ligjit ndërkombëtar humanitar, migrantët nuk mund të kthehen me forcë në vendet ku rrezikojnë keqtrajtime serioze dhe abuzimi i përhapur i migrantëve është dokumentuar gjerësisht në Libi.
Performance Shipping, kompania greke që zotëron cisternën P. Long Beach që dyshohet se është përfshirë në incident, nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment të dërguar përmes faqes së internetit të kompanisë.
Qeveritë evropiane kanë marrë një qëndrim gjithnjë e më të ashpër ndaj migracionit, përfshirë Italinë, e cila po përballet me një rritje të ardhjeve nga deti. Më shumë se 47,000 ulje janë regjistruar gjatë vitit deri më sot, nga rreth 18,000 në të njëjtën periudhë të vitit 2022.
Alarm Phone, një grup që merr thirrje nga anijet e emigrantëve në fatkeqësi, tha se humbi kontaktin me varkën të mërkurën në mëngjes.
Në atë kohë, anija ishte në det, pa motor që punonte, në det të hapur rreth 320 km (200 milje) në veri të portit libian të Bengazit dhe më shumë se 400 km larg nga Malta ose ishulli jugor italian i Siçilisë.
OJQ-ja italiane Emergjenca tha të enjten anija e saj Life Support dhe Ocean Viking, një tjetër anije bamirësie, kishin kërkuar pa sukses varkën e zhdukur për 24 orë, por nuk gjetën asnjë shenjë të ndonjë mbytjeje.
Një zëdhënës i Emergjencës tha të premten se kërkimi ishte ende në vazhdim, duke shtuar se migrantët mund të ishin marrë nga një varkë tjetër ose mund të kishin arritur të rregullonin motorin e tyre dhe të vazhdonin lundrimin drejt Siçilisë.
Rojet bregdetare italiane raportuan të enjten për shpëtimin e 423 dhe 671 emigrantëve në dy operacione të veçanta në ujërat italiane të kërkim-shpëtimit dhe Alarm Phone tha se ata nuk kishin lidhje me varkën e zhdukur.
Roja bregdetare italiane nuk kishte asnjë koment të menjëhershëm.
Në një incident të veçantë, shoqata bamirëse gjermane SOS Humanity tha se 27 migrantë u kapën në det nga një cisternë nafte dhe u kthyen ilegalisht në Libi.
Sipas ligjit ndërkombëtar humanitar, migrantët nuk mund të kthehen me forcë në vendet ku rrezikojnë keqtrajtime serioze dhe abuzimi i përhapur i migrantëve është dokumentuar gjerësisht në Libi.
Performance Shipping, kompania greke që zotëron cisternën P. Long Beach që dyshohet se është përfshirë në incident, nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment të dërguar përmes faqes së internetit të kompanisë.
Qeveritë evropiane kanë marrë një qëndrim gjithnjë e më të ashpër ndaj migracionit, përfshirë Italinë, e cila po përballet me një rritje të ardhjeve nga deti. Më shumë se 47,000 ulje janë regjistruar gjatë vitit deri më sot, nga rreth 18,000 në të njëjtën periudhë të vitit 2022.
Alarm Phone, një grup që merr thirrje nga anijet e emigrantëve në fatkeqësi, tha se humbi kontaktin me varkën të mërkurën në mëngjes.
Në atë kohë, anija ishte në det, pa motor që punonte, në det të hapur rreth 320 km (200 milje) në veri të portit libian të Bengazit dhe më shumë se 400 km larg nga Malta ose ishulli jugor italian i Siçilisë.
OJQ-ja italiane Emergjenca tha të enjten anija e saj Life Support dhe Ocean Viking, një tjetër anije bamirësie, kishin kërkuar pa sukses varkën e zhdukur për 24 orë, por nuk gjetën asnjë shenjë të ndonjë mbytjeje.
Një zëdhënës i Emergjencës tha të premten se kërkimi ishte ende në vazhdim, duke shtuar se migrantët mund të ishin marrë nga një varkë tjetër ose mund të kishin arritur të rregullonin motorin e tyre dhe të vazhdonin lundrimin drejt Siçilisë.
Rojet bregdetare italiane raportuan të enjten për shpëtimin e 423 dhe 671 emigrantëve në dy operacione të veçanta në ujërat italiane të kërkim-shpëtimit dhe Alarm Phone tha se ata nuk kishin lidhje me varkën e zhdukur.
Roja bregdetare italiane nuk kishte asnjë koment të menjëhershëm.
Në një incident të veçantë, shoqata bamirëse gjermane SOS Humanity tha se 27 migrantë u kapën në det nga një cisternë nafte dhe u kthyen ilegalisht në Libi.
Sipas ligjit ndërkombëtar humanitar, migrantët nuk mund të kthehen me forcë në vendet ku rrezikojnë keqtrajtime serioze dhe abuzimi i përhapur i migrantëve është dokumentuar gjerësisht në Libi.
Performance Shipping, kompania greke që zotëron cisternën P. Long Beach që dyshohet se është përfshirë në incident, nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment të dërguar përmes faqes së internetit të kompanisë.
Qeveritë evropiane kanë marrë një qëndrim gjithnjë e më të ashpër ndaj migracionit, përfshirë Italinë, e cila po përballet me një rritje të ardhjeve nga deti. Më shumë se 47,000 ulje janë regjistruar gjatë vitit deri më sot, nga rreth 18,000 në të njëjtën periudhë të vitit 2022.
Alarm Phone, një grup që merr thirrje nga anijet e emigrantëve në fatkeqësi, tha se humbi kontaktin me varkën të mërkurën në mëngjes.
Në atë kohë, anija ishte në det, pa motor që punonte, në det të hapur rreth 320 km (200 milje) në veri të portit libian të Bengazit dhe më shumë se 400 km larg nga Malta ose ishulli jugor italian i Siçilisë.
OJQ-ja italiane Emergjenca tha të enjten anija e saj Life Support dhe Ocean Viking, një tjetër anije bamirësie, kishin kërkuar pa sukses varkën e zhdukur për 24 orë, por nuk gjetën asnjë shenjë të ndonjë mbytjeje.
Një zëdhënës i Emergjencës tha të premten se kërkimi ishte ende në vazhdim, duke shtuar se migrantët mund të ishin marrë nga një varkë tjetër ose mund të kishin arritur të rregullonin motorin e tyre dhe të vazhdonin lundrimin drejt Siçilisë.
Rojet bregdetare italiane raportuan të enjten për shpëtimin e 423 dhe 671 emigrantëve në dy operacione të veçanta në ujërat italiane të kërkim-shpëtimit dhe Alarm Phone tha se ata nuk kishin lidhje me varkën e zhdukur.
Roja bregdetare italiane nuk kishte asnjë koment të menjëhershëm.
Në një incident të veçantë, shoqata bamirëse gjermane SOS Humanity tha se 27 migrantë u kapën në det nga një cisternë nafte dhe u kthyen ilegalisht në Libi.
Sipas ligjit ndërkombëtar humanitar, migrantët nuk mund të kthehen me forcë në vendet ku rrezikojnë keqtrajtime serioze dhe abuzimi i përhapur i migrantëve është dokumentuar gjerësisht në Libi.
Performance Shipping, kompania greke që zotëron cisternën P. Long Beach që dyshohet se është përfshirë në incident, nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment të dërguar përmes faqes së internetit të kompanisë.
Qeveritë evropiane kanë marrë një qëndrim gjithnjë e më të ashpër ndaj migracionit, përfshirë Italinë, e cila po përballet me një rritje të ardhjeve nga deti. Më shumë se 47,000 ulje janë regjistruar gjatë vitit deri më sot, nga rreth 18,000 në të njëjtën periudhë të vitit 2022.
Alarm Phone, një grup që merr thirrje nga anijet e emigrantëve në fatkeqësi, tha se humbi kontaktin me varkën të mërkurën në mëngjes.
Në atë kohë, anija ishte në det, pa motor që punonte, në det të hapur rreth 320 km (200 milje) në veri të portit libian të Bengazit dhe më shumë se 400 km larg nga Malta ose ishulli jugor italian i Siçilisë.
OJQ-ja italiane Emergjenca tha të enjten anija e saj Life Support dhe Ocean Viking, një tjetër anije bamirësie, kishin kërkuar pa sukses varkën e zhdukur për 24 orë, por nuk gjetën asnjë shenjë të ndonjë mbytjeje.
Një zëdhënës i Emergjencës tha të premten se kërkimi ishte ende në vazhdim, duke shtuar se migrantët mund të ishin marrë nga një varkë tjetër ose mund të kishin arritur të rregullonin motorin e tyre dhe të vazhdonin lundrimin drejt Siçilisë.
Rojet bregdetare italiane raportuan të enjten për shpëtimin e 423 dhe 671 emigrantëve në dy operacione të veçanta në ujërat italiane të kërkim-shpëtimit dhe Alarm Phone tha se ata nuk kishin lidhje me varkën e zhdukur.
Roja bregdetare italiane nuk kishte asnjë koment të menjëhershëm.
Në një incident të veçantë, shoqata bamirëse gjermane SOS Humanity tha se 27 migrantë u kapën në det nga një cisternë nafte dhe u kthyen ilegalisht në Libi.
Sipas ligjit ndërkombëtar humanitar, migrantët nuk mund të kthehen me forcë në vendet ku rrezikojnë keqtrajtime serioze dhe abuzimi i përhapur i migrantëve është dokumentuar gjerësisht në Libi.
Performance Shipping, kompania greke që zotëron cisternën P. Long Beach që dyshohet se është përfshirë në incident, nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment të dërguar përmes faqes së internetit të kompanisë.
Qeveritë evropiane kanë marrë një qëndrim gjithnjë e më të ashpër ndaj migracionit, përfshirë Italinë, e cila po përballet me një rritje të ardhjeve nga deti. Më shumë se 47,000 ulje janë regjistruar gjatë vitit deri më sot, nga rreth 18,000 në të njëjtën periudhë të vitit 2022.
Alarm Phone, një grup që merr thirrje nga anijet e emigrantëve në fatkeqësi, tha se humbi kontaktin me varkën të mërkurën në mëngjes.
Në atë kohë, anija ishte në det, pa motor që punonte, në det të hapur rreth 320 km (200 milje) në veri të portit libian të Bengazit dhe më shumë se 400 km larg nga Malta ose ishulli jugor italian i Siçilisë.
OJQ-ja italiane Emergjenca tha të enjten anija e saj Life Support dhe Ocean Viking, një tjetër anije bamirësie, kishin kërkuar pa sukses varkën e zhdukur për 24 orë, por nuk gjetën asnjë shenjë të ndonjë mbytjeje.
Një zëdhënës i Emergjencës tha të premten se kërkimi ishte ende në vazhdim, duke shtuar se migrantët mund të ishin marrë nga një varkë tjetër ose mund të kishin arritur të rregullonin motorin e tyre dhe të vazhdonin lundrimin drejt Siçilisë.
Rojet bregdetare italiane raportuan të enjten për shpëtimin e 423 dhe 671 emigrantëve në dy operacione të veçanta në ujërat italiane të kërkim-shpëtimit dhe Alarm Phone tha se ata nuk kishin lidhje me varkën e zhdukur.
Roja bregdetare italiane nuk kishte asnjë koment të menjëhershëm.
Në një incident të veçantë, shoqata bamirëse gjermane SOS Humanity tha se 27 migrantë u kapën në det nga një cisternë nafte dhe u kthyen ilegalisht në Libi.
Sipas ligjit ndërkombëtar humanitar, migrantët nuk mund të kthehen me forcë në vendet ku rrezikojnë keqtrajtime serioze dhe abuzimi i përhapur i migrantëve është dokumentuar gjerësisht në Libi.
Performance Shipping, kompania greke që zotëron cisternën P. Long Beach që dyshohet se është përfshirë në incident, nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment të dërguar përmes faqes së internetit të kompanisë.
Qeveritë evropiane kanë marrë një qëndrim gjithnjë e më të ashpër ndaj migracionit, përfshirë Italinë, e cila po përballet me një rritje të ardhjeve nga deti. Më shumë se 47,000 ulje janë regjistruar gjatë vitit deri më sot, nga rreth 18,000 në të njëjtën periudhë të vitit 2022.
Alarm Phone, një grup që merr thirrje nga anijet e emigrantëve në fatkeqësi, tha se humbi kontaktin me varkën të mërkurën në mëngjes.
Në atë kohë, anija ishte në det, pa motor që punonte, në det të hapur rreth 320 km (200 milje) në veri të portit libian të Bengazit dhe më shumë se 400 km larg nga Malta ose ishulli jugor italian i Siçilisë.
OJQ-ja italiane Emergjenca tha të enjten anija e saj Life Support dhe Ocean Viking, një tjetër anije bamirësie, kishin kërkuar pa sukses varkën e zhdukur për 24 orë, por nuk gjetën asnjë shenjë të ndonjë mbytjeje.
Një zëdhënës i Emergjencës tha të premten se kërkimi ishte ende në vazhdim, duke shtuar se migrantët mund të ishin marrë nga një varkë tjetër ose mund të kishin arritur të rregullonin motorin e tyre dhe të vazhdonin lundrimin drejt Siçilisë.
Rojet bregdetare italiane raportuan të enjten për shpëtimin e 423 dhe 671 emigrantëve në dy operacione të veçanta në ujërat italiane të kërkim-shpëtimit dhe Alarm Phone tha se ata nuk kishin lidhje me varkën e zhdukur.
Roja bregdetare italiane nuk kishte asnjë koment të menjëhershëm.
Në një incident të veçantë, shoqata bamirëse gjermane SOS Humanity tha se 27 migrantë u kapën në det nga një cisternë nafte dhe u kthyen ilegalisht në Libi.
Sipas ligjit ndërkombëtar humanitar, migrantët nuk mund të kthehen me forcë në vendet ku rrezikojnë keqtrajtime serioze dhe abuzimi i përhapur i migrantëve është dokumentuar gjerësisht në Libi.
Performance Shipping, kompania greke që zotëron cisternën P. Long Beach që dyshohet se është përfshirë në incident, nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment të dërguar përmes faqes së internetit të kompanisë.
Qeveritë evropiane kanë marrë një qëndrim gjithnjë e më të ashpër ndaj migracionit, përfshirë Italinë, e cila po përballet me një rritje të ardhjeve nga deti. Më shumë se 47,000 ulje janë regjistruar gjatë vitit deri më sot, nga rreth 18,000 në të njëjtën periudhë të vitit 2022.
Alarm Phone, një grup që merr thirrje nga anijet e emigrantëve në fatkeqësi, tha se humbi kontaktin me varkën të mërkurën në mëngjes.
Në atë kohë, anija ishte në det, pa motor që punonte, në det të hapur rreth 320 km (200 milje) në veri të portit libian të Bengazit dhe më shumë se 400 km larg nga Malta ose ishulli jugor italian i Siçilisë.
OJQ-ja italiane Emergjenca tha të enjten anija e saj Life Support dhe Ocean Viking, një tjetër anije bamirësie, kishin kërkuar pa sukses varkën e zhdukur për 24 orë, por nuk gjetën asnjë shenjë të ndonjë mbytjeje.
Një zëdhënës i Emergjencës tha të premten se kërkimi ishte ende në vazhdim, duke shtuar se migrantët mund të ishin marrë nga një varkë tjetër ose mund të kishin arritur të rregullonin motorin e tyre dhe të vazhdonin lundrimin drejt Siçilisë.
Rojet bregdetare italiane raportuan të enjten për shpëtimin e 423 dhe 671 emigrantëve në dy operacione të veçanta në ujërat italiane të kërkim-shpëtimit dhe Alarm Phone tha se ata nuk kishin lidhje me varkën e zhdukur.
Roja bregdetare italiane nuk kishte asnjë koment të menjëhershëm.
Në një incident të veçantë, shoqata bamirëse gjermane SOS Humanity tha se 27 migrantë u kapën në det nga një cisternë nafte dhe u kthyen ilegalisht në Libi.
Sipas ligjit ndërkombëtar humanitar, migrantët nuk mund të kthehen me forcë në vendet ku rrezikojnë keqtrajtime serioze dhe abuzimi i përhapur i migrantëve është dokumentuar gjerësisht në Libi.
Performance Shipping, kompania greke që zotëron cisternën P. Long Beach që dyshohet se është përfshirë në incident, nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment të dërguar përmes faqes së internetit të kompanisë.
Qeveritë evropiane kanë marrë një qëndrim gjithnjë e më të ashpër ndaj migracionit, përfshirë Italinë, e cila po përballet me një rritje të ardhjeve nga deti. Më shumë se 47,000 ulje janë regjistruar gjatë vitit deri më sot, nga rreth 18,000 në të njëjtën periudhë të vitit 2022.