Dihet prej shumë kohësh që aplikacionet e makinave të lidhura me telefonin tonë të mençur personal nuk do të jenë në përputhje me modelet e një kompanie.
Kjo kompani është GM që ka tronditur klientët e saj me këtë lëvizje. Megjithatë, pas këtij vendimi dhe pavarësisht kritikave të forta që i janë bërë asaj, ajo beson fuqishëm se ka bërë zgjedhjen e duhur.
Sipas shefit të infotainment të GM, Tim Babbitt , vendimi ka të bëjë me sigurinë. Kompania dëshiron që shoferi të mos shpërqendrohet nga asgjë nga rruga.
“Por si mund të bëhet një gjë e tillë?” dikush pyet me arsye, në epokën kur çdo gjë është dixhitale< a i= 3> dhe na zë duart vazhdimisht.
Babbitt shpjegon se si aplikacionet Apple CarPlay dhe < /span> shoferi .i bezdisshëm kanë probleme me paqëndrueshmërinë në funksionimin e tyre dhe shpesh përfundojnë Android Auto.
Frustrimi çon në përdoruesin që mban celularin në dorë ndërsa mban timonin me tjetrin, për të rregulluar problemin e lidhjes që ekziston . Kështu që automatikisht, shoferi fokusohet në diçka tjetër në vend të rrugës dhe shanset për një aksident rriten ndjeshëm.
Me pak fjalë, GM ka vënë re probleme me aplikacionet që nuk janë domosdoshmërisht probleme të Apple ose Android, por mund të kenë të bëjnë me softueri i makinës ose i pajisjes sonë.
Në çdo rast, kompania amerikane synon t’u japë blerësve të saj një sistemin e vet të integruar i cili teorikisht nuk do ta shkëpusë shoferin nga rruga.
«Ne besojmë fuqimisht se klientët tanë do të kuptojnë potencialin, përdorshmërinë dhe interesin e modelit tonë duke pasur sistemin e vet të integruar me të cilin ata gradualisht do të familjarizohen .Kelly Cucinato”, thotë zëdhënësja e GM,
Ajo që është zhvilluar nga General Motors, ka evoluar për të pasur të gjitha aftësitë ofrohet nga funksionet Apple CarPlay dhe Android Auto.
Për shembull, ai tashmë ka aplikacione të integruara si Google Maps, Asistenti Google< /span> a>.Spotify dhe aplikacione të tjera të njohura si
Dhe të mos harrojmë, sistemin gjithashtu të integruar dhe të besueshëm të navigimit, në mënyrë që shoferi të mos ketë nevojë të përdorë më një telefon celular për të gjetur destinacioni i saj.
Në çdo rast, le të mos anashkalojmë qëllimin e vërtetë të GM. E dukshme është siguria, por qëllimi i saj i madh është sigurisht fitimi.
Shoferët e modeleve të kompanisë do të kenë jump të ofrojnë të gjitha këto veçori për shtatë vitet e ardhshme apo më shumë. Pas kësaj, pritet të kërkohet një pagesë fikse për të përfituar nga shërbimet e sistemit.
Në fakt, vlerësohet se GM dëshiron të fitojë rreth 25 miliardë dollarë< a i=4> çdo vit përmes regjistrimeve nga 2030.
Dhe mos u mashtroni, prodhuesit e tjerë të mëdhenj kanë një qëllim të ngjashëm. Një shembull popullor i një prodhuesi automjetesh që nuk ofron Apple CarPlay dhe Android Auto është Tesla. Dhe gjithçka, por humbi publiku i saj blerës.
Mbetet për t’u parë nëse GM do të gëzojë të njëjtat suksese tani që po përgatitet për këtë tranzicion të madh. Chevrolet Blazer tërësisht elektrik mund të na japë një përgjigje së shpejti.