“Facebook” ka vendosur të ndryshojë radikalisht mënyrën e funksionit të lajmeve në këtë platformë, duke bërë që postimet nga bizneset, markat apo mediat të mos kenë më prioritet.
Në vend të tyre do të theksohet përmbajtja që sjell bashkëveprim mes njerëzve të afërt dhe miqve që përdorin këtë rrjet social. Më qartë, “Facebook” do t’i shfaqë përdoruesve të tij më shpesh dhe më shumë postime të miqve të tyre se sa lajme apo reklama.
Lajmi u dha nga vetë themeluesi i “Facebook”, Mark Zuckerberg, i cili tha se postimet nga organizata të ndryshme, që ai i cilësoi përmbajtje publike, kanë eliminuar momentet personale në këtë platformë, duke e larguar nga rrënjët e saj.
Zukerberg pranoi se ky ndryshim do t’i kushtojë para Facebook, pasi popullariteti i postimeve të organizatave në “Facebook” do të bjerë, madje pritet që edhe shumë faqe që mbijetonin vetëm falë “Facebook” të falimentojnë. Ndryshimi i ri që pritet të hyjë në fuqi për pak javë, vjen pasi premtimit të Zuckerbeg se gjatë 2018 do të sigurohet se koha që njerëzit kalojën në “Facebook” të jetë e shpenzuar mirë.
Por duket qartë se shtysa është skandali i lajmeve të rreme dhe roli i “Facebook” në këtë skandal me pasivitetin e tij. Zukerberg pranoi se ndryshimi i ri mund të bëjë që njerëzit të kalojnë më pak kohë në “Facebook”, por gjatë 2017 problematike duket se ka kuptuar që një platformë e mbushur me përmbajtje të rreme dhe problematike, pavarësisht parimit për lajme të lira, nuk ia vlen barra qiranë.
Njoftimi i Mark Zukerberg:
Një nga zonat tona të mëdha të përqëndrimit për 2018 është duke u siguruar se koha që të gjithë shpenzojmë në facebook është koha e shpenzuar mirë.
Ne e ndërtuam facebook për t ‘ i ndihmuar njerëzit të qëndrojnë të lidhur dhe të na sjellin më afër me njerëzit që kanë rëndësi për ne. Kjo është arsyeja pse ne kemi vënë gjithmonë miq dhe familje në thelbin e përvojës. Studimi tregon se forcimi i marrëdhënieve tona përmirëson lumturinë tonë dhe lumturinë tonë.
Por kohët e fundit ne kemi marrë reagime nga komuniteti ynë se përmbajtja publike — postimet nga bizneset, markat dhe mediat — po mbushin momentet personale që na çojnë për të lidhur më shumë me njëri-tjetrin.
Është e lehtë të kuptosh se si kemi ardhur këtu. Video dhe përmbajtje të tjera publike kanë shpërthyer në facebook gjatë dy viteve të fundit. Meqënëse ka më shumë përmbajtje publike se postimet nga shokët dhe familja jote, bilanci i asaj që është në furnizimin e lajmeve është zhvendosur nga gjëja më e rëndësishme që facebook mund të bëjë — na ndihmo të lidhemi me njëri-tjetrin.
Ne ndjejmë një përgjegjësi për t ‘u siguruar që shërbimet tona nuk janë thjesht gallatë për t’ u përdorur, por gjithashtu mirë për njerëzit e mirë. Kështu që ne e kemi studiuar këtë prirje me kujdes duke parë kërkimin akademik dhe duke bërë kërkimin tonë me ekspertët kryesorë në universitete.
Studimi tregon se kur përdorim median sociale për t ‘ u lidhur me njerëzit që na intereson, mund të jetë mirë për të mirën tonë. Ne mund të ndihemi më të lidhur dhe më pak të vetmuar dhe kjo lidhet me masat afat të gjata të lumturisë dhe shëndetit. Nga ana tjetër, passively duke lexuar artikuj ose duke shikuar videot — edhe nëse ata janë argëtues apo informuese — mund të mos jenë aq të mirë.
Bazuar në këtë, ne po bëjmë një ndryshim të madh se si e ndërtojmë facebook. Unë po ndryshoj qëllimin që i jap ekipet tona të produktit duke u përqëndruar në të ndihmuar që të gjesh përmbajtje të rëndësishme për të ndihmuar që ke më shumë ndërveprimet sociale.
Ne filluam të bëjmë ndryshime në këtë drejtim vitin e kaluar, por do të duhen muaj për këtë fokus të ri për të bërë rrugën e tij nëpërmjet të gjitha prodhimeve tona. Ndryshimet e para që do të shikosh do të jenë në furnizimin e lajmeve, ku mund të presësh të shikosh më shumë nga shokët e tu, familja dhe grupet.
Siç e bëjmë këtë, do të shikosh më pak përmbajtje publike si postimet nga bizneset, markat dhe mediat. Dhe përmbajtja publike që sheh më shumë do të mbahet në të njëjtin standard — ajo duhet të inkurajojë ndërveprimet e rëndësishme midis njerëzve.
Për shembull, ka shumë bashkësi të ngushta rreth shfaqjeve televizive dhe ekipeve sportive. Ne kemi parë njerëz që ndërveprojnë më shumë rreth videove drejtpërdrejt sesa të rregullta. Disa lajme ndihmojnë të fillojnë bisedimet mbi çështjet e rëndësishme. Por shumë shpesh sot, duke parë video, duke lexuar lajme ose për të marrë një përditësim të faqes është vetëm një përvojë pasive.
Tani, unë dua të jem i qartë: duke bërë këto ndryshime, pres që njerëzit të shpenzojnë në facebook dhe disa masa të angazhimit do të shkojnë poshtë. Por unë pres gjithashtu që koha që të shpenzosh në facebook do të jetë më e vlefshme. Dhe nëse bëjmë gjënë e duhur, besoj se do të jetë mirë për komunitetin tonë dhe biznesin tonë gjatë afatit të gjatë.
Në më të mirën e saj, facebook ka qenë gjithmonë rreth lidhjeve personale. Duke u përqëndruar në sjelljen e njerëzve më pranë — në qoftë se është me familjen dhe miqtë, ose rreth momente të rëndësishme në botë — ne mund të ndihmojmë të sigurohemi se facebook është koha e shpenzuar mirë. (B.H/Faxweb)