Në një kohë kur ekonomia e Kinës po tërhiqet shpejt nga kriza e koronavirusit, flamuri i Guangzhou Hermès, dyqani i dytë më i madh në Kinë, mori 2.7 milion dollarë brenda një të shtune.
Lajmi u raportua nga ËËD. E shtuna shënoi ditën e rihapjes së dyqanit të flamurit pasi ajo ishte në mbyllje me shumicën e dyqaneve me pakicë në Kinë për disa muaj. Guangzhou është kryeqyteti i provincës së Guangdong, zona më e pasur në Kinë. Shitjet e vetme ditore besohet të jenë një rekord për një butik të vetëm në Kinë.
Ajo gjithashtu ofron një rreze shprese për një industri të mallrave luksoze që u rrahën dhe u mposhtën nga pasojat ekonomike nga koronavirusi. Kina është një shenjë që rikthimi mund të ndodhë shpejt pasi vendet fillojnë të rihapin bizneset e tyre. Hermès nuk u përgjigj menjëherë për të konfirmuar vetë figurën, por blerësit e dyqanit dokumentuan blerjet e tyre ekstravagante në kanalet e mediave sociale të Kinës, duke përfshirë Ëeibo dhe Xiaohongshu, me zgjedhje që variojnë nga lëkura e krokodilit Birkin, deri tek mobiljet dhe tabelat.
Disa ekonomistë thonë se rritja ekonomike e Kinës pritet të kthehet në tremujorin e dytë, por ndërsa konsumatorët kanë filluar të bëjnë sërish blerje brenda vendit, eksportet e vendit do të mposhten nga ekonomitë e ndaluara praktikisht të vendeve të tjera të mëdha të globit.
Aftësia e Kinës për një kthesë të plotë ekonomike do të varet nga kur ekonomitë globale janë në gjendje të rihapin dhe rifillojnë biznesin, dhe me vende si Italia dhe Spanja së bashku me shumë pjesë të Shteteve të Bashkuara ende në mbyllje, kjo mund të jetë një kohë.