Shpenzimet e reklamave në rrjetet sociale do të kalojnë 29 miliardë dollarë për 2016-ën dhe vazhdojnë të rriten me një ritëm të shpejtë në vitet e ardhshme, aq sa do të kalojë të ardhurat e gazetave.
Ky është parashikimi i agjencisë publicitare “Zenith Optimedia”, sipas së cilës, në vitin 2019 reklamat në Facebook, Twitter, Instagram etj do të arrijnë shifrën e 50.2 miliardë dollarëve, pra, 1% më pak se 50.7 miliardët e mbledhura nga gazetat.
Kalimi i kësaj shifre do të ndodh në vitin 2020.
Nëse të ardhurat e social do të rriten me një normë vjetore prej 20% deri në fund të 10-vjeçarit, nuk do të jetë më pak ajo e lidhur me videot online, për të cilat parashikohet një rritje vjetore prej 18%.
Në 2019 filmimet online do të lidhin 35.4 miliardë dollarë shpenzime publicitare globale, më shumë se 35 miliardë të mbledhura nga sektori radiofonik.
Sipas analistëve, kjo rritje i dedikohet përmirësimit të ekranit të smartphone dhe shpejtësisë së lidhjes së internetit, që i jep mundësi videove online që të jenë më të plota se spotet televizive.