Facebook po lançon një veçori të re që shpjegon se si algoritmet e saj vendosin se çfarë të shfaqin në News Feed-in tuaj.
Një buton “Pse jam duke parë këtë post?” në faqen tuaj të parë të Facebook do të tregojë se çfarë aktiviteti ka ndikuar në algoritmet e Facebook.
Është hera e parë që kompania u ka dhënë njerëzve qasje në këtë pasqyrë direkt në aplikacionin e saj dhe në faqen e internetit.
Facebook, Twitter, YouTube dhe të tjerët janë kritikuar për përdorimin e algoritmeve për të rekomanduar përmbajtjen pa u shpjeguar përdoruesve se si funksionojnë.
Facebook tha për BBC se funksioni i ri ishte sot në dispozicion për disa përdorues në Mbretërinë e Bashkuar, por qw do të zhvillohet plotësisht deri më 2 maj.
Butoni “Pse jam duke e parë këtë post?” do të gjendet në menunë zbritëse që shfaqet në krye të djathtë të çdo postimi në News Feed.
Mjeti do të ofrojë njohuri si: “Ju keni komentuar mbi postimet me fotografi më shumë se llojet e tjera të ngjashme “.
Facebook tha se po shtonte edhe më shumë informacione për “Pse jam duke parë këtë reklamë?” buton që është shfaqur në reklama që nga viti 2014.
Tani do të njoftojë njerëzit nëse detajet në profilin e tyre të Facebook përputhen me ato në bazën e të dhënave të një reklamuesi.
Kompania zbuloi nëse disa nga aktivitetet tuaj në internet, si p.sh. vendndodhja ku jeni lidhur me internetin, po përdoren për të synuar reklamat tek ju.
“Të dyja këto përditësime janë pjesë e investimit tonë të vazhdueshëm në dhënien e më shumë konteksti dhe kontrollit në Facebook,” tha kompania në një blog.
Facebook është përballur me një shqyrtim intensiv pas një serie të shkeljeve të të dhënave, skandalet e privatësisë dhe pretendimet se platforma ishte përdorur për të ndërhyrë në zgjedhje.
Javën e kaluar, shefi ekzekutiv Mark Zuckerberg bëri thirrje për ndërhyrjen e qeverisë me ligje, duke thënë se përgjegjësia për monitorimin e përmbajtjes së dëmshme ishte shumë e madhe për tu përballuar vetëm nga kompanitë. (Faxweb.al)