Asgjë nuk e pasqyron fuqinë e qëndrueshme të fotografisë ikonike “Tank Man” sa përpjekjet e marra për ta censuruar atë në internet në Kinë.
Praktikisht çdo imazh si ai i një njeriu përpara një linje tankesh në Sheshin Tiananmen rrezikon fshirjen nga rrjeti i monitoruar, rekreacionet që tregojnë një linjë librash që i afrohen një pakete cigaresh, një mjellmë përpara një kamioni që vjen dhe një karkalec përpara një gome janë hequr të gjitha.
Sipas Weiboscope – një projekt për monitorimin e mediave sociale në Universitetin e Hong Kongut – e cila i bën jehonë Njeriut të Tankut, kaloi në filtrin e censurimit.
Pas Firewall-it të Madh të Kinës – i cili është më shumë si një pengesë vazhdimisht në ndryshim e dinamikë – masakra e Sheshit Tiananmen nuk ndodhi, protestat në vazhdim të projektligjit për ekstradimin e Hong Kongut janë nxitur nga vendet perëndimore dhe Winnie Pooh nuk ekziston.
Kjo klimë e kontrolluar rreptësisht mediatike ka shkaktuar taktika novatare të shmangies. Ndërsa fjalët kyçe të kërkueshme në tekst të thjeshtë përballen me fshirjen e automatizuar, imazhet dixhitale kërkojnë një monitorim më të nuancuar.
Artikujt e lajmeve nga faqet e internetit të ndaluara, si New York Times, shfaqen në pamjet me kokë poshtë në Weibo, një sit social i ngjashëm me Twitter (i cili është i bllokuar në Kinë). Të tjerë përdorin gjithashtu imazhe të objekteve të zakonshëm dhe karaktereve vizatimorë si simbole në një leksik vizual gjithnjë në rritje për të shmangur censurimin.







Discussion about this post