Reality Show “Big Brother” i patentës së Endemol vazhdon të jetë programi i audiencës rekord edhe në edicionin e tij të 9-të në Shqipëri.
Javë pas jave në ekranin e televizionit kombëtar “Top Channel” kjo e dhënë po vërtetohet.
Shifrat tregojnë se Big Brother ka rrëmbyer audiencën më të madhe edhe për fundjavën që lamë pas.
Kompanitë kryesore të matjes së audiencës, tregojnë se “Big Brother” ka gozhduar përpara ekranit të në mbrëmjen e tretë të Reality Show më të famshëm, pjesën më të madhe të shqiptarëve, deri në orët e vona të mbrëmjes së të shtunës, duke regjistruar shifra rekord të audiences, plot 33.55% të shpërndarjeve (që tregon ndjekshmërinë dhe vëmendjen e audiencës).
Të dhënat e TCH nga Abacus Research tregojnë se edhe Big Brother “Fans’ Club” po ashtu ndiqet me një numër të madh shikueshmërie.
Mjaft të kujtojmë se premiera e Big Brother Albania 9 mori 54% të share-eve (shpërndarjeve) duke lënë mbrapa me diferencë të madhe konkurentët.
Po Xing i Ermal Mamaqit ku qëndron?
“Xing me Ermalin”, emisioni në puntatën e dytë në Televizionin Klan, ishte më i ndjekuri.
Sipas të dhënave të Telemetrics rezultoi se, Tv Klan ka arritur kulmin e shikueshmërisë, 72.2%.
Mbrëmjen e dytë e ftuar në emision ishte Bleona Qereti, e cila një bisedë shumë të lirshme dhe karizmatike dhe që po ashtu njihet për ndjekshmërinë e saj të madhe nga audience.
Por të shtunën që kaloi emisioni i Ermal Mamaqit mori vetëm 13.33% të audiencës së përgjithshme sipas matjes së ABACUS RESEARCH , fare pranë Vizion Plus ku Big Brother ishte shumë më lart.
(M.D/ Shuplaka)