“Aeroporti i Puglia fluturon në Shqipëri, ka shprehur interesin të menaxhojë Aeroportin e Vlorës”. Kështu e nis shkrimin e sajmedia italiane Corriere del mezzogiorno.
Sipas kësaj gazete, shfaqja e interesit është bërë ditët e fundit dhe është dërguar në zyrat e autoriteteve shqiptare.
Pasditen e sotme, kryeministri Edi Rama ishte në qytetin bregdetar, ku tha se ka gati projektin për ndërtimin e Aeroportit Ndërkombëtar të Vlorës dhe për këtë përmendi faktin se kanë nisur të shkruajnë edhe mediat italiane.
Lidhur me këtë çështje, mediat italiane shkruajnë se Aeroportin Ndërkombëtar i Vlorës pritet që ta marrë atë me koncesion për 35 vjet, kompania e drejtuar nga Onesti.
Artikulli:
Kompania e drejtuar nga Onesti është një kandidat për të “qeverisur” aeroportin për 35 vjet
Shfaqja e interesit, ditët e fundit, u dërgua në Shqipëri. Dhe një reagim i parë pritet të mbërrijë mërkurën e ardhshme në Fiera del Levante me rastin e një takimi me ata që kishin të drejtë të japin dritën jeshile për operacionin: kryeministri Edi Rama.
Rajoni përpiqet dhe përmes filialit, Aeroporti di Puglia, bastet për ndërkombëtarizimin. Jo për të filluar fluturimet e reja, por për të bërë një hap cilësor (me qëllim të forcimit të zonës së biznesit). Ky është një plan investimi që do ta çonte Adp-në të administronte aeroportin e Vlorës , infrastrukturën që duhet të ndërtohet në jug të Shqipërisë. Një zonë që vitet e fundit po ngjitet në renditjen e pritjes së turistëve.
Projekti, në fillim të vitit, parashikoi një partneritet me persona privatë. Qeveria shqiptare kishte filluar negociatat me një konsorcium të kompanive turke (të formuara nga tre kompanitë Cengiz, Kalyon dhe Kolin Construction) që duhej të ndërtonte dhe menaxhonte aeroportin. Por negociatat, para pushimit të verës, u ndërprenë duke pasur parasysh që nuk u gjetën marrëveshje për mbulimin e fillimit ekonomik të qendrës (mbi shifrat e garantuara në mungesë të përfitimit). Kështu që nga financimi i projektit u transferuam në një tender ndërkombëtar për ndërtimin e infrastrukturës me fonde qeveritare dhe ndërkombëtare, ndërsa menaxhimi do të lihet jashtë për një periudhë prej 35 vjetësh (procedura ndiqet nga Albcontrol, ndërmarrja menaxhuese e trafiku ajror publik).
Do të mbahet një takim në Vlorë – ku do të marrë pjesë Rama, Ministri i Infrastrukturës dhe Energjisë, Belinda Balluku, dhe kryetari i bashkisë, Dritan Leli – për të ilustruar metodat e veprimit që do të çojnë në realizimin dhe menaxhimin e aeroportit (aktualisht një aeroport ushtarak është operacional). Në një nivel teknik projekti tashmë është formuluar dhe qëllimi është të arrijmë 2-3 milion pasagjerë në vit.
Kështu që idea u shndërrua në një dëshirë për të provuar dhe letra e shprehjes së interesit u materializua në fillim të shtatorit. Vlerësimi në themel të propozimit nuk është vetëm i një natyre operative. Aeroporti di Puglia ka fituar njohuri specifike për investimet në infrastrukturë dhe në negociatat me kompanitë ajrore për menaxhimin e trafikut të linjave. Por kjo nuk është e gjitha: ekziston edhe përbërësi i Mbrojtjes Civile (aeroporti Foggia) dhe industria e hapësirës ajrore (Grottaglie). Jo më pak ideja për krijimin e hapësirës për fluturime suborbital.
Sidoqoftë, transaksioni është gjithashtu i motivuar nga aspekti ekonomik. Aeroporti di Puglia ka nënshkruar një kontratë me një grup bankash për një kredi deri në 65 milion që të rezervohet për rritjen e biznesit. Për këtë qëllim ajo ka filluar rrugën për renditje në bursë. Misioni, në të vërtetë, është të futet në listën Elite të Borsa Italiana, një treg i rezervuar për ndërmarrjet e vogla dhe të mesme. Është një kompani aksionare, aksionet e së cilës janë 99.5% të mbajtura nga Qarku Puglia. Dhe duke pasur një derivim publik vitet e fundit, asaj i është dashur të përdorë fonde nga i njëjti rajon për të stimuluar pasuritë (infrastrukturën dhe stimujt për fluturime të reja).
Majin e kaluar u nënshkrua një marrëveshje e re me kompaninë irlandeze e cila duhet të ishte më pak e kushtueshme (edhe nëse llogaritë do të bëhen në fund të periudhës së referencës) dhe mbi të gjitha është shkëputur nga fondet publike.
(F.GJ/FAXWEB.AL)