Tani është një dukuri e përditshme të shohësh ankesa të shumta në internet për cilësinë dhe mbikëqyrjen e dizajnit të Tesla në prodhimin e makinave të saj.
Konsumatorët po ngrenë shqetësime të ndryshme në lidhje me qasjen e Tesla -s ndaj projektimit dhe testimit të automjeteve, duke theksuar raste kur problemet kanë lindur për shkak të asaj që ata e përshkruajnë si testim të pamjaftueshëm ose kontroll të dobët të cilësisë
Këto automjete tërheqin ajrin përmes një skare nën kapakun e bagazhit, duke lejuar që uji që rrjedh nga xhami i përparmë të hyjë në kabinë.
Një çështje tjetër ka të bëjë me ndenjat e ventilimit nën sediljet e përparme të Model 3 dhe Model Y, të cilat nuk kanë mbulesa, duke lejuar që objekte të tilla si monedha ose bateri të bien brenda.
Disa pronarë i janë futur telasheve dhe shpenzimeve për heqjen e këtyre artikujve, duke kërkuar çmontim kompleks të pjesës së brendshme të makinës.
Gjithashtu, miratimi i Tesla -s i kallëpeve të mëdha në komponentët e saj strukturorë (të tillë si derdhjet e përparme dhe të pasme në shasinë Model Y) ka ngritur shqetësime në lidhje me riparueshmërinë.
Konsumatorët po kritikojnë qasjen e Tesla -s , duke sugjeruar se problemet mund të ishin identifikuar dhe rregulluar përmes testimit të plotë përpara prodhimit.
Dhe ata pyesin pse Tesla zgjodhi modele jokonvencionale të marrjes së ajrit, ndërsa kritikoi nevojën e dukshme për zgjidhje pas tregut për çështjet që duhej të ishin adresuar në fazën e projektimit.
Është e rëndësishme të theksohet se ndërsa Tesla ka fituar vlerësime për inovacionin e saj dhe qasjen përçarëse ndaj automjeteve elektrike, këto ankesa ngrenë shqetësime për gabime të mundshme në testim dhe dizajn që çuan në probleme për klientët.