“Ishte dashuri ne shikim te parë“. Pesëdhjetë vjet pasi ABBA fitoi Konkursin e Këngës në Eurovizion, fansja belge Claudine, ende kujton sesi performanca e tyre hapi rrugën për suksesin ndërkombëtar të popit suedez.
Me këpucët e tyre të gazuara me platformë dhe kostumet vezulluese, Agnetha, Bjorn, Benny dhe Anni-Frid “krijuan magji”.
“Ata kishin një stil që ishte i ndryshëm nga të gjithë të tjerët. Unë kurrë nuk e kam ndjerë atë përsëri në Eurovision,” tha pensionistja 76-vjeçare.
Ingmarie Halling, e cila ka punuar si kostumografe e grupit, shpjegoi se rrobat që bien në sy nuk ishin rastësi.
“Ata vendosën të shiheshin dhe të dëgjoheshin dhe (të dekretuan) ‘askush nuk duhet të harrojë se si tingëllojmë dhe si dukemi’,” tha Halling, e cili tani është kuratore e muzeut ABBA në Stokholm.
Në maj, Suedia pret konkursin për herë të shtatë, në qytetin jugor të Malmos. Ajo fitoi atë vend pasi këngëtarja suedeze Loreen fitoi konkursin e vitit të kaluar me këngën “Tattoo”. Koha ka dhënë një mundësi për të festuar jubileun e fitores së ABBA në Eurovizion në 1974 me “Waterloo”.
Me stilin e tyre unik dhe meloditë tërheqëse, katër anëtarët e ABBA — inicialet e të cilëve përbëjnë emrin e grupit — personifikuan disko anembanë globit derisa ndaluan së performuari në vitin 1982. Prodhimi i tyre pjellor — tetë albume në po aq vite — dhe vendimi për t’u lejuar gazetarëve akses në jetën e tyre private e kanë forcuar vendin e tyre në panteonin e muzikës suedeze.
“Para Eurovizionit, kishte edhe nga ata që e hodhën poshtë ABBA-n si mbeturina komerciale, dhe ata që mendonin se ABBA ishte e mrekullueshme”, tha Halling.
Pas fitores në Brighton më 6 prill 1974, “pozitivi doli në krye”.
Discussion about this post