Prodhuesit e smartphonave po i paketojnë pajisjet e tyre më të fundit me mjete të reja të inteligjencës artificiale, të tilla si përkthimi i zërit në kohë reale dhe redaktimi i avancuar i fotografive në përpjekje për të rindezur kërkesën e konsumatorëve.
Tendenca u shfaq në shfaqjen më të madhe vjetore të industrisë së telekomit, Kongresin Botëror të Celularëve (MWC) katër-ditorë, i cili filloi të hënën në Barcelonë, ku prodhuesit e celularëve u fokusuan në veçoritë unike të pajisjeve të tyre të reja kryesore të fuqizuara nga IA.
“Telefonat sapo janë bërë të mërzitshëm, nuk janë aq emocionues sa dikur. Ndryshimet nga një model në tjetrin nuk janë aq të mëdha,” tha Ben Wood, shefi i studiuesve në CCS Insight.
Ndërsa kamerat, jetëgjatësia e baterisë dhe ekranet janë “pak më mirë” se më parë, kompanitë duhet të shtojnë më shumë aftësi “eksituese” në produktet e tyre për të inkurajuar njerëzit të përmirësojnë telefonat e tyre, shtoi Wood.
“IA është një mënyrë për ta bërë këtë,” tha ai.
Stenda e gjigantit koreano-jugor Samsung në MWC lidhi dukshëm gamën e re premium Galaxy S24 me IA, e cila i lejon përdoruesit të bëjnë ose të marrin një telefonatë në një gjuhë që nuk e flasin dhe më pas të marrin një përkthim të drejtpërdrejtë të telefonatës si me zë ashtu edhe në ekrani.
Funksioni mund të trajtojë 13 gjuhë, duke përfshirë frëngjisht, japonisht dhe hindisht.
Celularët e rinj — të cilët u lançuan në janar — përfshijnë gjithashtu një mjet për modifikimin e fotografive me IA që ju lejon të lëvizni dhe fshini lehtësisht objektet dhe njerëzit nga fotot, dhe më pas gjeneron përmbajtje për të mbushur hapësirat boshe që përputhen me rrethinën e tij.