Pasi arriti një kulm prej 49 milionë përdoruesve aktivë në ditë, Threads ka humbur tërheqjen e tij fillestare dhe tani i ashtuquajturi angazhim ka arritur vlerën më të ulët që nga fillimi i tij, siç tregohet nga sondazhet e Similarweb dhe Sensor Tower. Mark Zuckerberg nuk duket i shqetësuar, por kompania Menlo Park duhet të shtojë veçori të tjera për të rritur mbajtjen.
Threads: numri i përdoruesve në rënie
Trendi negativ kishte filluar tashmë dy javë pas lançimit. Rreth një muaj më vonë, të dhënat e zbuluara nga Similarweb dhe Sensor Tower konfirmojnë se Threads ka humbur interesin midis përdoruesve, pavarësisht procedurës së thjeshtuar të regjistrimit (vetëm një llogari në Instagram).
Nga dita e lançimit deri më 31 korrik, Sensor Tower pati një rënie prej 82% në numrin e përdoruesve aktivë ditorë. Shërbimi aksesohet nga rreth 8 milionë përdorues në ditë. Numri i lançimeve të aplikacioneve dhe koha e shpenzuar në mediat sociale gjithashtu ranë.
Përdoruesit e hapin aplikacionin më pak se 3 herë në ditë dhe qëndrojnë në internet vetëm për rreth 2.9 minuta. Sipas Sensor Tower, numri i përdoruesve aktivë ditorë po zvogëlohet me rreth 1% në ditë. Të dhëna të ngjashme u mblodhën nga Similarweb: 11 milionë përdorues aktivë që nga 29 korriku.
Zuckerberg kishte komunikuar më 10 korrik se janë mbi 100 milionë përdorues të regjistruar, por të dhënat e dobishme për një fitim parash të mundshëm përmes reklamave janë ato të përdoruesve aktivë të përditshëm. Meta njoftoi disa veçori të reja në fund të korrikut, duke përfshirë skedën “Në vijim”, por ato nuk duken të mjaftueshme për të rritur ruajtjen. CEO njoftoi se funksioni i kërkimit dhe versioni në internet do të prezantohen së shpejti.