Një ditë pas misionit të Komisionerit të Tregtisë së BE-së, Maros Sefcovic në Uashington, Donald Trump shpalli tarifat e reja doganore prej 25 % për të gjitha makinat e importuara në Shtetet e Bashkuara.
“Ne do të vazhdojmë me tarifa të përhershme 25% për të gjitha automjetet e prodhuara jashtë Shteteve të Bashkuara”, deklaroi presidenti amerikan në Zyrën Ovale.
Tarifat doganore do të zbatohen edhe për importet nga Kanadaja dhe Meksika, dy partnerët më të mëdhenj tregtarë të lidhur me një marrëveshje të tregtisë së lirë
Teksa shprehu keqardhjen për këtë vendim, presidentja e Komisionit Evropian Ursula Von der Leyen pohoi BE do të vazhdojë të kërkojë zgjidhje të negociuara, duke ruajtur interesat e saj ekonomike” dhe duke përsëritur se tarifat janë taksa të këqija për bizneset dhe për konsumatorët si në Shtetet e Bashkuara dhe në BE.
“Industria e automobilave është një shtytës i inovacionit, konkurrencës dhe punëve me cilësi të lartë, përmes zinxhirëve të furnizimit të integruar në të dy anët e Atlantikut. Siç e kam thënë më parë, tarifat janë taksa të këqija për bizneset, më keq për konsumatorët njëlloj në SHBA dhe Bashkimin Evropian. Tashmë do ta vlerësojmë këtë njoftim, bashkë me masat e tjera që SHBA parashikon në ditët në vijim. BE-ja do të vazhdojë të kërkojë zgjidhje të negociuara, duke ruajtur interesat e saj ekonomike. Si një fuqi e madhe tregtare dhe një komunitet i fortë prej 27 shtetesh anëtare, ne do të mbrojmë së bashku punëtorët, bizneset dhe konsumatorët tanë në të gjithë Bashkimin tonë Evropian.”, thuhet në deklaratën e Von der Leyen.
Sipas Shtëpisë së Bardhë, tarifat doganore shërbejnë për të rritur të ardhurat për të kompensuar shkurtimet e premtuara të taksave dhe për të nxitur prodhimin vendas. Por për industrinë e automobilave përfshirë atë amerikane ndikimi rrezikon të jetë i rëndë. Shtëpitë në SHBA varen gjithashtu nga zinxhirët e furnizimit global.
Rezultati mund të jetë çmimet më të larta të konsumit, shitjet më të ngadalta dhe dëmtimi i vetë prodhuesve amerikanë. Me një ndikim të pashmangshëm në investime dhe rritje. Cox Automotive vlerëson se pa përjashtime, një makinë e prodhuar në SHBA do të kushtonte 3,000 dollarë më shumë, dhe një makinë e prodhuar në Kanada ose Meksikë deri në 6,000 dollarë më shumë.