Në ditën e fundit të Javës së Modës në Paris të martën, Chanel bëri një udhëtim në breg të detit për një shfaqje kushtuar vendit ku themeluesja e saj e famshme lançoi butikun e saj të parë.
Shfaqja filloi me një reklamë të shkurtër me Brad Pitt dhe Penelope Cruz – një nderim për filmin klasik francez të viteve 1960 “Një burrë dhe një grua” – i vendosur në qytetin bregdetar verior të Deauville. Në pasarelë, ylli i spektaklit ishin padyshim kapelet e plazhit me strehë të mëdha — një shenjë për butikun e parë të Gabrielle “Coco” Chanel, i hapur në Deauville në vitin 1912, ku ajo shiste kapele dhe veshje të relaksuara triko për frekuentuesit elegant të plazhit. . Historia e saj ka fituar më shumë vëmendje javët e fundit falë serialit të Apple TV “The New Look”, duke eksploruar marrëdhëniet e saj komplekse me nazistët gjatë Luftës së Dytë Botërore. Koleksioni i ri kishte një gamë të toneve të ndezura pastel në një gamë të dizajnuar për shëtitjet dimërore në plazh, duke përfshirë pallto bizele, kostume tweed, kostume pantallonash të stilit të viteve 1920 dhe jakë breshkë.
Drejtoresha kreative Virginie Viard, e cila mori detyrën nga Karl Lagerfeld kur ai vdiq në vitin 2019, herë pas here është përballur me kritika për mungesë guximi. Por kjo ka “meritën e të mos humburit njerëz gjatë rrugës”, tha aktorja dhe modelja Arielle Dombasle, një muzë e rregullt e Lagerfeld, duke folur në periferi të shfaqjes.
“Nuk është spektakolare pa pagesë, është e këndshme dhe gjithmonë e suksesshme”, tha ajo.
Dita e nëntë dhe e fundit e shfaqjeve të veshjeve të gatshme për femra të Javës së Modës në Paris përfshin gjithashtu emra të mëdhenj si Miu Miu, Lacoste dhe Louis Vuitton, si dhe një surprizë në minutën e fundit të një shfaqjeje veshjesh për meshkuj nga Saint Laurent për të mbyllur javën. .