Agjencia e publicitetit “Impulsa Comunicación” në Spanjë u kritikua pasi nuk punësoi një grua sepse nuk ishte burrë.
“Faleminderit për CV-në tuaj … tani jemi në procesin e përzgjedhjes, por ne jemi duke kërkuar për një djalë sepse llogaritë për të cilat do të punojë janë Carglass dhe Coca-Cola … dhe më besoni, ata kanë nevojë për një njeri për të mbajtur ritmin , vizitat , di për prodhimin, etj. “
Kjo është përgjigjja që Carla Forcada ka marrë në mëngjesin e 14 shkurtit – një vajzë 25 vjeçare e cila ka studiuar publicitetin dhe marrëdhëniet me publikun – pasi ka dërguar CV-në në kompaninë ‘Impulsa Comunicación .
Pikërisht këto të fundit, duke nisur me “Coca Cola”-n, braktisën menjëherë agjencinë, pasi Forcada publikoi mesazhin që mori nga “Impulsa Comunicación”.
Publikuesja donte të demonstronte se trajtimi diskriminues i grave në vendin e punës ekziston dhe se ata duhet të denoncojnë . Ajo që ndoshta nuk e dinte ishte se postimi i saj do të përfundonte duke u bërë viral.
Përmes një zëdhënësi, kompania tha më pas se nuk kishte qëllim të diskriminonte aplikanten për vendin e punës. Kompania shtoi se situata u krijua për shkak të një keqkuptimi, por pa sqaruar më tej, në përpjekje për ta lënë pas shpine incidentin, që tashmë i ka kushtuar shumë.
(M.Q/Faxweb)