Gjatë natës mes të shtunës dhe të dielës, 18-19 janar, TikTok ndërpreu aksesin për përdoruesit e tij në SHBA. Kjo ndodhi pak para se të hynte në fuqi një ndalim kombëtar për aplikacionin.
“Një ligj që ndalon TikTok është miratuar në Shtetet e Bashkuara,” lexohet në një mesazh që shfaqet për përdoruesit që përpiqeshin të përdornin rrjetin social.
“Fatkeqësisht, kjo do të thotë se për momentin nuk mund të përdorni TikTok. Jemi me fat – shkruhet më tej – që presidenti Trump ka deklaruar se do të punojë me ne për të gjetur një zgjidhje për rikthimin e TikTok sapo të marrë detyrën. Qëndroni të informuar!”
Trump synon ta mbajë TikTok aktiv për momentin në SHBA duke dhënë shtyrjen prej 90 ditësh të parashikuar nga ligji i Kongresit (tashmë i konfirmuar nga një vendim i Gjykatës së Lartë), i cili e ndalon aplikacionin nëse pronësia mbetet në duar kineze. Megjithatë, çështja është larg zgjidhjes: për momentin nuk ka një terren të qartë për negociata, duke pasur parasysh qëndrimin e ashpër të kompanisë për të mos pranuar shitjen e saj.
Trump deklaroi për NBC se “me shumë gjasë” do të përdorë klauzolën e ligjit që i lejon të shtyjë zbatimin për tre muaj, por është i kujdesshëm: “Më duket e përshtatshme, por ende nuk kam vendosur. Duhet ta shqyrtoj me kujdes: është një çështje shumë e madhe. Nëse vendos për shtyrjen, mund ta shpall të hënën”, pas betimit.
Deri para pak orësh, mbetej e paqartë se çfarë mund të ndodhte sot, dhe deri në urdhrin ekzekutiv të Trump. Dukej një çështje formale, e parëndësishme, duke qenë se Joe Biden (i shtyrë nga presioni për të mos ndëshkuar TikTok edhe nga ligjvënës të partisë së tij) kishte sqaruar se administrata e tij, në ditën e fundit të mandatit, nuk do të ndërmerrte asnjë veprim në lidhje me këtë ligj, duke ia lënë përgjegjësinë pasardhësit të tij.
Por TikTok rriti tensionet: fillimisht deklaroi, në një njoftim, se garancitë e Shtëpisë së Bardhë nuk ishin të mjaftueshme dhe se, pa një akt ligjor që bllokon zbatimin e ligjit, rrjeti do të ndërpriste shërbimin. Gjithashtu, sugjeroi që kompanitë amerikane që kanë TikTok në dyqanet e tyre të aplikacioneve (Apple dhe Google-Alphabet) dhe Oracle, që ofron serverët e saj, të vepronin njësoj. Sipas rrjetit social, bazuar në rregullat e miratuara në prill, të gjithë rrezikojnë gjoba të mëdha (qindra milionë dollarë; deri tani, këto kompani nuk kanë bërë të ditur se si do të veprojnë në orët e ardhshme).